träning!


jag idag på lunchen.. å det ser ut som solen skiner på mig men den sken inte utanför!
haahaa :)
jag provade sushi också.. igen.. å idag tyckte jag faktiskt om det! det du jenny!! :O hahaaaaa

vi åt alger!!! å det var faktiskt gott!!!
åt dock inget ris (förutom det på sushin då), nudlar eller friterat..
BALI GARDEN... yaaammie!!! :)
å vem luncha jag med?! jo: http://blogg.amelia.se/halsoatiin/ Katrine!! som för övrigt tog bildernaa!! ;)
bra blogg om ni vill få tips på nyttig maat och så!! ;)

(fan vad snygg å smal jag var när jag bodde i forsbacka)!!!!!!
träningen då?
jo 1TIMME cykel.. svetten sprutade åt alla håll!!! stackars dem som var bredvid!! haaahaaaaaaaaaaaaaa ;) men de får skyllaa sig själv!!
rosa byxor, neongrönt linnne, orange sporttopp och svaart huvtröjja..
har ju börjaat att använda tjocktröja för att motverka att jag ska bli kall och sjuk!!! :)

aajaaaaaaaa puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0