skvaller.. ;)


Josef ska bli pappa i sommar (min X-granne)

sofia ska också bli förälder! (kanske ni visste redan iofs) ;)

daniel har förlovat sig, kanske idag till och med!! :O

min kusin&hans tjej har nog inte fått barn än fast de hade tid i torsdags..

Maitham ska flytta till brynäs!
Har ont i axeln och kan inte träna ordentligt! Synd det, då vi hade ett jävla flyt i träningen tillsammans ett tag!

Ina har ett stillsamt familjeliv i mörtebo nu å letar hus!! ;) (trodde jag inte i första taget)

Mats ska åka till USA snart...
sen är han en jävel på att laga mat!!

Alejandra ska bli sjuksköterska.. ;)

jenny är ingen glad och trevlig tjej på morgonen!! det går inte ens att prata med henne!! :p

mehmet har dragit till öregrund å kommer inte tillbaks förrän augusti..

John släpper ny skiva i veckan!! men jag har den redaan!! :p

jag ångrar mitt agerande med Håkan! Skulle va kul att höra av han igen!!

jag ska snart åka utomlands för första gången i mitt liv!! spännande!! Ja!!
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0