jaha

har jag börjat blogga nu igen? :p

ingen som har ett jobb till mig då?
alltså, jag fattar inte varför jag blir så jävla blyg och bortkommen när jag ska söka jobb.. jag blir liksom helt låst och kommer inte på något bra alls att säga.. Frida sa att jag kanske borde praktisera så de får träffa mig på det sättet.. å det har hon väl rätt i.. *pust*

jag hatar fan att söka jobb!
finns ju inge värre!

emma ska iaf prova 4 av mina skor nu.. (ballerina med pärlor, båda lacoste och de brua stövlarna)
skickade med dem med jenny..
får se om de passar.. helst ville jag väl sälja dem oprovade och aldrig få tillbaks dem igen.. haha..
hon får dem för 500kr.. men ja, vi får väl se...


köpte nytt gymkort idag också.. eller fyllde på det kan man säga..
igår provade jag ju säsongens nya DANS FUEGO!!!!!
Dra åt helvete vad roligt det vaar! svettig som ett jävla as.. och jag tror golvet blev likadant..
på slutet höll alla på att halka.. golvet var så fuktigt!
det var faktiskt farligt.. förstå vilken jävla mardröm att bli skadad!

idag har jag gått ner till Jenny med skorna..
sen kom Frida och plocka upp mig och vi gick runt lite i valbo..
sen har jag kollat på en film.. "prom"
Den var helt okej.. kan väl säga tjej-film, ni vet, kärlek, balen och så..

igår kikade jag på "from prada to nada"
Den var bättre.. :)
handlade om 2 tjejer som inte behövde bry sig om pengar tills deras plånbok eller ööhhh jag menar pappa dog..
Då fick de flytta över till den fattiga sidan av stan.. ;)


nää, nu ska jag dricka te och sen ska jag ut och gå med Jacke.. :)
å nej, det är ingen hund! hahahaha ;)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia-borås

gör fin frisyr gumman :) saknat att läsa din blogg vet ju inte vad som händer me dej ;) du får ta å komma ner å hälsa på mej å gubben en helg va ju super längesen vi sågs :( hoppas allt e bra me dej pöss

2011-10-01 @ 11:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0