VATTNET HAR GÅTT!

Inas vatten har gått! :O
Det kommer en bäbis snart! :O

OMG, jag kan fortfarande inte fatta! hahahaha :D Ina ska bli mamma!
Vilken  timme som helst! :O

har jobbat idag.. gick bra som fan!
jag blev kär! i ett par skor!

de kostar BARA 1100kr.. :p
nej, jag ska inte köpa dem.. men jag ska fråga chefen om han vill ge dem till mig i present! hihi ;)


dagens look.. (med sjalen jag fick av Maitham..) :)  men looken ska ändras nu!
ska ju på fest..
Först hem till Ghaswan och sen heartbreak.. :D
fuderar på korallklänningen.. ;) skulle vilja ha lockigt hår.. men orkar man?

Jaha Borås-Sofia.. det kanske skulle va kul.. men det sitter i chasen.. inte jobbat så mycket och en massa annat som kostar.. men ska kika på det.. ;)
Ja, det är Emre som klipper mig.. hihi ;)

nej, nu måste jag fixa mig.. annars blir det aldrig av! :p
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia-borås

skulle va super kul om inte annat kan du ju komma ner till trollhätte cruisingen å följa me på den ;) i sommar alltså så hinner du spara lite haha

2011-10-04 @ 14:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0