tvätta tvätta!


hahha.. glad tjej! :D
kollar på gamla bilder.. det är kul.. hihi..

(innan jag skulle prova poledance för första gången)
ja, vaaknade upp hemma hos emre.. grabbarna hade redan gått till jobbet..
jag gick till arbetsförmedlingen och skrev in mig.. kuuuuuul.. :p

sen körde jag ben på gymet.. gick ganskaa bra.. :)
saknar faktiskt styrketräningen mest! den är faktiskt roligast.. :p
håller nnog på att bli sjuk IGEN! den här gången skyller jag nog på Ina.. :p
för hon blev sjuk efter att vi hade träffats i torsdags.. :p
men men, är man en förkylingsdammsugare så är man.. spelar ingen roll vad jag gör så blir jag förkyld ändå!

nu tvättar jag.. det är ju mindre kul.. men skönt när aallt är rent! :)
funderar på att färscha upp i sängenn med nya sängkläder.. men då kanske jag måste kasta de gamla..
egentligen skulle de väl funka ett taag till.. men..?! :p
ja, det tar emot att kasta faktiskt.. :p vi får se.. :p

min tränig igår tog då väldigt bra.. mest i triceps.. haha.. det gör ont.. :p
i brösten också.. hihi :)
dansade lite magdans med youtube igår.. det var kul.. men fy fan vad jag har ont i vaderna efter det... iiiiihhhh..!!!
man skulle stå och studsa på dem ett tag! OMG!!! :)

ja just nu kör jag ingen kondition.. vill komma igång först.. men nu lär jag väl pausa för sjukdom IGEN!
när ska det ge sig egentligen? eller kommer jaga vara sjuk en gång i månaden i resten av mitt liv?
ja, så lännge det bara är förkylning så är det väl okej antar jag :p

aja,puss hej

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att du har kommit igång med bloggandet igen..:)

2011-10-26 @ 23:41:13
URL: http://mariaslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0