lindaa love colors! ;)


jag shoppaade igår.. jag sa ju att det kliade i figrarna.. :p
70% på veromoda..
2 st färgglada linnen att träna i.. har spanat in dem till fullt pris.. men 160kr ÄR FÖR DYRT!
nu fick jag de här 2 för 48kr/st.. CHECK!

en svart kofta.. jag älskar ju den blåaa jag köpte på cubus för 49kr..
den här svarta var lite dyrare.. 149kr.. dock var det halvaa priset på den.. för den kostade 299kr före..
(bh:n fick jag av alejndra, för hon kunde inte ha den) !! tack <3

en klänning hittade jag också på veromoda!
108kr kostaaade den efter 70%draget.. Check!

lila tights för 29kr..
sen så hittade jag ett skärp på lindex.. 30kr nu bara..
jag har för mig att jag och kristin tittaade på dem till fullpris.. ;)
men då var jag för snål.. :p hahaha.. 30kr var mer lagomt! ;)

jag shoppaade med min mammaa!
hon köpte en jacka för 1000kr
och ett par kängor för 1000kr.. hhaah ;) lite skillnad på shoppigsummor.. ;)
sen luchaade vi med jenny.. :) på mingel o bar.. trevligt värre!
**********************************************

GÅVOR FRÅN TURKIET!

Zeliha.. eller som jag nån gång kan ha kallat häxan efter "tvättincideterna" tidigare har vart i turkiet..
då hade hon tydligen köpt presenter till mig också! :D
SNÄLL TJEJ! ett armband och ett par örhägen,,
Emres snälla mamma hade köpt flipflops, ett aarmband, ett paar örhängen och ett set med örhägen och halsband!
snacka om att bli bortskämd! hade jag ju inte förväntat mig..
TACK!
**********
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0