jag lever - check!


ja.. å fan vad jag lever..
sjukt intensiva dagar!
gick ju iväg och jobbade.. men det var nog lite av en flopp!
kom inte så många efter 18..
men chips & cider och jobb=cash för mig så det var en mysig kväll!
nya chefens söner var där också.. den ena vaar riktigt gullig! jag lärde han allt jag kunde! *hehe*

ja, sen fick jag åka till Åmot med moster och Bengt!

fredag - jobba på konsum..
kul.. :) är väl vad jag har att säga om det.. haha..

sen stressaade jag i bilen på väg till sandviken och 50cent.. min pappaa körde mig dit..

kom precis saamtidigt som Maitham and the gang.. (patrik och katrine i bakgruden)
så de plockade upp mig lite före så min pappa slaapp all trafik..:p ingen var nog gladare än han! :P
sen stod vi i KÖ! sämsta KÖSKYLTNINGEN EVER!"
först stod vi i vip-kön! sen stod vi i en "vanlig kö" å det gick sakta! men efter en timme kom vi in iaf..
det var stort och luftigt.. perfekt egentligen.. bra jackhängningssystem om man jämför med heartbreak! :p dvs:SMIDIGT! SNABBT!

6 förband.. J-son var nog bäst av dem om jag får säga!

sen kom han! grabben!
skitbra var det! MINUSET VAR: Han tog aldrig av sig t-shirten! *besvikelse*
kanske var han lite out of shape, i dont know.. or just photoshop!
men skit bra var det iaf! han höll på i 1tim och 20 min ungefär!
Katrine och putte fick åka hem före, för de höll på att ramla ihop.. Hade inte ätit nåt!

sen åkte vi till gävle och ni kan ju gissa vart vi gick då?!
HEARTBREAK! thats right! :D
Emre och Mehmet var där.. så vi dansa som fan! Ghaswan,Saif.. ja.. alla var där! :)

sen sov jag hemma hos emre!

Jag log och skrattade hela kvällen! UNDERBART!
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0