tisdag

inget desperate housewives idag har jag hört! TRÅÅÅÅKIGT!

dagen spederades med följande..
*upp i gryningen (8.10) med Emre..
tog en kaaffe på nian.. sen gick jag till gymet..
Jonas jobbade: DIG har jag inte sett på länge!!! var har du hållit hus?!
om gympersonalen saknar dig betyder det aatt du har vart borta från gymet på TOKförlänge_!!!

That one hurt! hhaahaa..
näää, men jag ska skärpa mig! ;)
skaa ju iväg och daansa snart tex! ;)
å förresten var jag ju där 3ggr förra veckaan, å då jobbade inte han :p

hahaa :D

får se om jag får träffa min bästis Maaitham idag eller inte?!
vi ses för sällan nu :(
tråkigt!

annars ska jag nog bada när jag kommer hem! :D
tänkte ju sova hos Emre om jag skulle träffaa maithaam.. men vi får se.. :p

yes..
kollade på 2 filmer idag.. *hehe*
"the son to no one" - den var lite dryg nästan.. iinte riktigt min favvofilm.. handlade om en kille.. hans förflutna kom ikaapp nuet.. då han mördade 2 st.. och nnu var han polis..
nej, den får nog 1,5 av 5 poliser
"waiting for forever!" - en liten tårdrypaande film.. den var rätt gullig.. haandlade om en tjej och en kille som var vänner när de vaar små.. sen följde han henne vaart hon än bodde..
han var kär i henne.. ja.. cute one!
den får nog 4 av 5 kärlekstårar.. haha..;)

hihihihi ;)
nej, time to daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaance! ;)
aja puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0