rock at seaa!

Dagen efter..
var inte bakis.. BLEV JU EN TIDIG KVÄLL! :p

hoppade på bussen med Mats, Linnea och Maitham..

sen mötte vi upp Andrea på terminalen..
Det vaar många som hade helt underbara kläder..
ganska många var riktigt packade och klara! hahaah

Buffé..::: HÅRD potatisgratäng! *besvikelse* men inte dessertbuffén.. den bra!!! ;)
drack typ inget på buffén fast det vaar fritt.. mådde lite illa..

på båten fanns en tjej som sålde hårblommor och aannat hon gör själv! Rocka-Lilly
om man köpte en för 150kr så fixade hon håret också!
Linda är ju inte Linda om hon inte sticker ut..

så min blommaa kostade 250kr!!!! 250kr!!
men då fixade hon ju håret på mig också.. *hehe*
och så fick jag 50kr off på min klänning som jaag köpte.. 600kr kostade den då.. :D
suuuuupersnygg!!! ingen bild på den än dock! :p


ja, andrea och linnea!

taxfree.. yammie yammie! ;)

vi daansade ;)

jaag var nog lite fullare än jag vill minnas! hehehe ;)

dagen efter ville jag få håret fixat igen.. köpte då ett körsbär för 90kr.. *hehe*


summering..
vi hade skitkul! totalt värt det! blir nog kaanske resa nästa år också! ;)
några hade sex.. å det var inte jag och Linnea.. :p
hahha ;)
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0