jaha

vad ska jag säga?

blev lite trött!
5 träningspass på 3 dagar.. och det känns bra... :)
det har inte vaart så hårt ändå.. men skönt att vara igång.. :D

skulle ha tjejkväll idag och imorgon..
men maja kunde tyvärr inte komma..
vad gör de andra då? STÄLLER IN HELA SKITEN!!!!! så roligt blev det!
haahah.. även om 4 tjejer ändå kunde...
ja, det är ju inte jaag som bestämmer.. så det får väl vara inställt då.. :p

ja, men då ska jag och Emre till Alejandra idag och äta chile-mat! :)
spännande! :D
och imorgon ska jag och Emre fira 1 år.. :)
men vi blir nog bara hemma då.. :p

min hårfärg:
alltså, aalla tycker jag passar i olika..

blond! det tycker iaf min gamla lärare att jag ska varaa.
det jag haar nu tyckte Allan aatt jag passa bättre i än svart!

svart röstar Jenny och Emre på.. :p

brunt

eller rött kaanske?

men just nu har jag lessnaat lite på svart.. så vi får se vad det blir..
å svaart går ju att bli i princip närsomhelst.. :p
so im not worried! :)

aja,puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0