jag får allt! :D


20091111

20101111

hur jag ser ut 20111111 får jag ta bild på senare.. efter badet! ;)

min födelsedaag! :D
Jag har ju firat hela veckan kan man säga! haha.. :p och fått FINA SAKER!
tis:
mamma & pappa -
sånt man behöver!
Jenny&tobias - 300kr på stan (vart och hur jag vill) funderar på churchstreet! skulle vara kul! :D
Sofia&Caalle - badlakaan! JÄTTESTORT! precis vad jag önskade mig! :D
Moster&Bengt - ett till jättestort badlakan och sånt man behöver! :D
Fredrik - en trisslott! tyvärr blev det ingen vinst.. men han gav mig chaansen iaaf! :D
Emre - EN KAAMERA! som jag också ville ha! :D

ons:
Katrine -
bjöd mig på jättegod och jättenyttig lunch tillsammaans med Jossan och hennes barn.. MYSIGT
Alejandra - fick välja vaad jaag ville på stan.. så jaag valde en  jätteblå klänning på cubus! Skitsnygg! <3 :D
å sen blev jag sugen på örhängen till kvällens outfit.. så då köpte hon dem också! :O jag var en prinsessa!
Mehmet - bjöd på mat i niaan! :)

tors:
min honey (kk) -



hon gav mig ett jättefint presentkort! å då var det verkligen fint! ;) Movienight 20/11 ;) twilight-filmen! (ser ni vad snygg tjejen i filmen har blivit? ;) )
Katrine (igen) - bjöd mig på en SNAABBkaffe på waynes! hihi ;)
Maitham - Högtalare till datorn! SOM JAAG OCKSÅ HADE ÖNSKAT MIG! :D
Huseyin - han gav mig ett halsband genom emre! :)

det känns liksom som att jag har fått allt jag önskat mig! :D
heeeelt sjukt! ;D
TAACK TACK TACK!!!! :D


(min födelsedagsdrink förra året på mingelobar! :p )
ajaa, puss hej

Kommentarer
Postat av: Maja

Snart får du en present till från mej ;) Så än har du inte firat klart =)

2011-11-12 @ 09:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0