förra veckan

haha.. bloggen med en veckas-uppdatering.. :p
men har haft min dator på rensning hos min kusin...
han skrek ju bara förra veckan..
vi får se nu hur det går.. om han håller ett tag till..

ja, piratfilmen var bra..
jag skratta ganska mycket..
men premiärer alltså..
de satt igång filmen först. UTAN 3D.. så vi fick börja om efter 5min..
så tittade vi en kvart innan det blev alldeles SVART!
så de satte igång filmen och vi fick titta på hela en gång till! haha..
det var JÄTTEPOPULÄRT kl 1 på natten!! :p
var hemma vid 3.. TREVLIGT!

sen tränade jag väl..
tittade på vårruset med daniel och jenny..
var med emre..

i torsdags så var det inte så kul..
gick förbi niaan.. emre stod med sin chef..
han hejade bara, sedan tittade han bort!
- ursäkta, var jag din flickvän eller din kompis?
så då tänkte ju jag som vanligt att jag skulle lägga ner alltihopa! haha.
jag är så tvär i mina vändningar som vanligt!
han kom senare på kvällen..
men jag fattar att det var hans chefs fel..
han är ju helt dum i huvudet!
UTNYTTJAR emre till max! han bara skrattade åt han när han berättade om något problem i disken för att sedan bli arg när emre "inte har sagt nåt!"...

STACKARS EMRE!

fredags var det dags för kryssning med 3 brudar över 33år! haha..

å lilla jag.. :p
drack lite på bussen.. som ingela hade med..

sen gick vi ombord..
käkade landgång.. JÄTTEmycket räkor! MUMSIGT!

sen gick vi och satte oss ute bak på båten..
då stannade båten.. och POLISEN kom i sin båt och anakrade sig fast i våran!
och båten lät ju så mycket när den hade i bromsen..
jag fick PAANIK! trodde båten skulle sjunka och alltmöjligt.. kanske maffian var ombord eller kaptenen var full!
men det var tydligen en man som hade brytit benet eller skurit sig..
så de plockade med sig honom och drog och vi kunde fortsätta våran resa!
handla lite att dricka i taxfreen..
sen gick vi ner till hytten och bytte om..

jag och alejandra var klar långt före de andra..

så vi tog lite bilder och sen gick vi till dans-stället..
träffa ju på en svart kille som ville snacka..
han åkte tydligen SJÄLV! typ en gång var 2-3 månad!
vi hade väl sådär kul.. vi drack bara alkoholfritt i baren..
en kille gv mig 200kr att köpa drinkar till mig och alejanadra..
sparde en 100kr till senare av dem.. haha.. alkoholfritt är ju billigare! ;)
vi mötte några som kunde spanska och de gjorde nog våran kväll roligaare!
en kille sa att jag var finaast på båten! TACK!
ja, det var väl en 5-8st som raggde på oss iaf!
men det vaar ju ingen superhunk där.. och tur var väl det! :p
vi gick och la oss vid 4.. kunde inte sova..
gick upp kl halv9..
käkade frukost.. och gick till taxfreen och shoppade lite..
köpte bara presenter nästan..
emre fick en sex on the beach-blandning och en spermie-likör.. hahaa..
maaitham fick kexchoklad..
min mamma ska få sin favvogodis på morsdag..
jenny fick 3 olika sorters tuggummi..
min pappa ska få hallonlikör och en chokladbit när haan fyller år..
elsa ska få en liten godisburk också..

vi stötte på den svartaa killen som böjd på en varsin alkoholfri drink..
han ljög.. sa  att han var 28.. men han visade aalejnadra leget sen och då stod det 33.. HOPPSAN!

sen gick jag och alejandra till min favvoplats.. SPAet..
295kr för 2 underbara timmar!

min favoritbastu, inomhusbubbelpool, utomhusbubbelpool, ångbastu, kallbad och ett litet badkar för 2..

där gick vi runt och njöt.. mmmmm.. vi var som ny sen!

alejandra njuter..
alltså, det är helt underbart att bubblaa medans maan ser skärgården utanför fönstret svepa förbi!
de andraa brudarna tyckte det vaar för dyrt.. så de vaar ej med..

sen hann vi lagom käka innan det var dags att kliva av!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0