she is back


hej..
var ett tag sen nu igen..
men åkte ju till mina föräldrar över helgen å tog ej med datorn..
så då kan det bli så.. :p

cruisingen var bra! men jag rökte och snusa så jävligt tt jag fick ont i huvudet och ville hem vid 23.. haha.. :p
men jag fick ju åka lite iaf! hhahaa.. :p

i söndags var jag på bio med emre.. fast five!
den var svinbra! :D
å det blir nog en sexa om man kollar på det sista klippet efter all text! :p

tränade 3 ggr förra veckan..
sen blev det ju åmot..
där tog jag det lugnt..
kolla på hockey hos min moster..
lekte lite med emma, elsa, theo och christian..
hängde med min syrra..
var på rockabilly i trönö i lördags..
träffade min faster i söndags..

sen kom jag hem till gävle i söndags..
då kollade jag å emre på hockeyvm..
igår tog jag det lugnt..
tränade.. var ute och gick..
min dator hade damp och bara skrek..
men jag tror emre kunde fixa den..

idag har jag vart till stan.. tog en morgonpromis före det..
nu ska jag gå med katrine..
sen till arbetsförmedlingen..
de ville aatt jga skulle komma och skriva på något papper..
sen träna med maitham.. för att sedan vänta på bio i natt!! kl 23.59..
Nya pirates-filmen har premiär.. maitham ville gå på den.. haha..
så jag följer med!" ;)

ja.. en liten uppdatering!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0