psyket

jag är aggresiv just nu..
pms på G kanske.. :p
tookdamp bara!
nej, men vart lite trött idag.. fast jag sov hur bra som helst..
tog en morgonpromis med emre ner till hans jobb..
sen hann jag lagom hem och kasta i mig frukosten innan jag skulle iväg till katrine och sen gick vi till öb..

skulle köra dubbelpass på gymet idag..
men jag kände att det kunde bli tungt..
så jag träffade jenny och Lina istället..
köpte en svart klänning som jag har funderat på ett tag..
utgångspris 349kr.. lindas pris 79 kr
å även det tyckte jag var lite dyrt.. haahaha.. fy fan vad jag är bortskämd med rea-priser.. :p

därför jag inte köpt några nya träningsskor som jag nog skulle behöva..

sen gick jag hem och vilade innan jag och maitham drog till gymet för ett hårt benpass var det tänkt!
körde benböj i smithmaskinen.. tyckte det kändes ganska bra..
men TYDLIGEN tyckte inte mitt högra knä det!
det dampa loss och jag kunde inte köra något mer med framsida lår på hela passet..
det tog ganska mycket av mitt glada humör också.. så ja jag körde några övningar till..
sen sket jag i det!

imorgon är det tjejkväll!
får se om man köper något då då.. :p
man vet ju aldrig.. haha..

somvanligt så ska emre komma senare!
GANSKA LESS PÅ DET!
jag är arg på hans chef..
imorgon ska han även kör 9-22..
kul kille!! ska iaf hålla han sällskap sista timmen!
det blir ina kl 14 imorgon och jenny&kristin kl 17.45..
låter som en fin dag..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0