hoppsan!


dagens före bild!
hhaa.. jättefin bild! :p
Men det jag ville få fram är att jag har klippt lugg nu igen!
eller Emre gjorde det. :p
igårkväll..
å daniel klippte han.. ska fråga sen om daniel blev nöjd på riktigt.. hhaha..
sen fick nog daniel en chock.. Metin och Osman dnasade turkisk dans för oss.. hahhaa..
swe-frankrike 4-0.. jag tippade 9-0.. men det var de för kass för! :p

igår åkte jag ju till valbo och träffa Ina..
hon haade sin killes kort.. så hon drog det som satan.. hhaa,.. så bra skulle jag också vilja ha det ;)
man börjar se magen lite mer nu.. snart är vi halvvägs.. det blir ju  ett litet gossebarn iaf.. :)
ska bli kul!! :D

sen kom jag in till gävle.. såg Alejandra och Saakhi på torget så jag gick och snacka med dem lite..
sen hälsa jag på emre en sväng medans jag väntaade på mats..
jga och mats gick till österns pärla och käkaade.. :) YAMMIE!
så jävla roligt tat göra oplaneraade saker.. :)

sen mötte jag upp emre och grabbarna..
sen sov emre hos mig iaf.. :p
*******************

idag har jag gått en morgonpromis...
önskar att jag fick sova mer.. kommer kanske vara trött.. :p
ska göra mig iordning.. sen dra ner på nians uteservering och inviga den! hahaha :p
sen när jag och emre gick ner till stan kom katrine ikapp oss och bjöd mig på lamm vid 13tiden.. MYSIGT värre!
sen kommer Jenny och grabbarna och hämtr upp mig vid 17-18.. sen blir det cruising heeeeeeeeela kvällen!! wiiihoooo!! :D

jag är lycklig just nu!! wiiihoooo!!!
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Ina

Jadu älskling den där magen får vi nog aldrig se igen, såå platt ^^ haha <3

2011-05-07 @ 10:16:35
URL: http://inazackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0