dagen


jaha.. den här skjortan har jag nog aldrig använt.. förrän idag! :p

hahaha.. :p
fick förresten örhängena i present från England av min syster <3
**********************

bäst att ha ett linne under och ett vitt spänne i håret..
satte på mig lite svart ögonskugga också i stället.. blev bättre..

vart på en morgonpromis runt brynäs.. stanna en liten stund på nian för kaffe..
nu ska jag äta.. sen ta bussen till ina..
vi skulle till köpis..

ikväll ska emre klippa daniel.. så kvällen blir väl som den skulle ha blivit i onsdags egentligen.. :p

vilodag.. vart på gymet 4 DAGAR i rad!!! wiihooo!! im back on track!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina kort ha än fråga kram...

2011-05-06 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0