creepy

låg och sola i boulongern igår..
lyssnde på musik i hörlurar!
det betyder väl att man inte vill prata med nån.??
låg på mage.. MED KLÄNNING, inte bikini!
tittar upp, då står det en man där..
han börjar prata.. ganska dålig svenska.. frågar om jag kan engelska..
kommer närmare och närmare mig..
tar nästan på mitt bröst när han säger att han försökte ta handsfreen för han ville lyssna på musiken..

då börjar jag få smått panik!
på nåt sätt känns det inte som om han har alla hästar hemma..
till slut satt han på min filt.. MIN FILT!
jag sa att jag var tvungen att gå!
raffsa ihop allting.. gick till soperna med jordgubbs å glassburkarna..
när jag skulle hoppa på cykeln skulle han krama mig eller nåt..
men jag vände mig inte om..
å så pussade han mig nästan på bröstet-!

när jag cykla iväg skrek han.
- GIVE ME MY HEART BACK!

FY FAN VAD RÄDD JAG BLEV!
såg han på stan senare på kvällen.. men då gömde jag mig bakom min honey och jenny! så han såg inte mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0