vilken rishög!


mitt hår är en allmän rishög just nu.. haha.. helt sjukt vad risigt det är!
hur skulle det vara med en inpackning kanske? :p
skulle ju kunna göra en sådan nu..
vad ska jag annars sysselsätta mig med?

imorse klev jag upp med emre och tog en runda runt boulongern, så klart efter det obligatorisk morgonkaffet på nian.. haha :p
lär väl kanske pytsa upp med ett kaffepaket snart! :p men inte mitt fel att emre hämtar och ger mig..
utifall nån tycker jag snyltar.. så kommer det bra flygande till mig utan större ansträningar..
iaf.. skit i det.. jag får säkert ge igen nån gång..

skulle ju ha träffat ina idag.. men hon ställde in på grund av att hennes kille var sjuk!
då blev ju jag genast vilsen i min planerade dag..
gick hem.. kikade på allt jag missat i big brother... så nu är jag med i matchen..
sen gick jag och satte mig på en sten utanför mitt hus och läste lite fitness magazine.. innan jag lessna och kände för att ta en promenad.. men jag gick bara runt kvarteret av något skäl jag faktiskt inte vet..
kanske inte trivdes i kläderna och varpå humör, så jag gick hem igen.. å nu sitter jag här och drygar..
kl 18 väntar gymet med maitham..
19.30 ska jag yoga!..
 och = kärlek! <3
och imorgon ska jag åka till sthlm med min kk och mysa! och det blir ännumera mys när vi kommer hem och kikar på DESPERATE HOUSEWIVES och käkar LCHF-vänlig chokladfluff med hallon och kanske ett glas rött!
ja, ni hör ju.. imorgon kommer bli en toooookhärlig dag! :D

och yes, vi ska glida i våra brillor! ;)
om solen är framme iaf! :p
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0