tråååk=bilder


fick ni några blommor igår?
Alejandra lura Emre lite till att köpa något till mig.. han är så söt..
hon sa - det är kvinnodagen idag.. har du köpt något till din tjej?
när jag mötte upp han på kvällen så hade han fixat dessa vackra blommor!

Lager 157 erbjöd mig dessa båda för 100kr..
50kr st var ett helt okej pris tycker jag! ;)
im ready for the summer! :p
tjejen i kassan sa att de lila kommer i år igen!
Tur för mig som bryr mig om det då! :p eller inte!

ja, jag har tråkigt! :p

yes..

emma ringde.. de ska kidnappa mig till åmot imorgon..
hur länge ska jag vara borta? är ju hälsomässan i helgen..
man borde ju gå och kika iaf.. DET ÄR JU GRATIS! hahhaa ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0