rockabilly



jag är hemma hos mats nu..
vi ska snart dra till å-krogen för lite rocket overdrive!

jobbet gick bra idag.. :)
bara en kartong nya skor hade kommit.. så det var inte mycket jobb..
men mycket återköp och dryga kunder..
men jag sålde ett par rull-skor för 1500kr.. å chefen applåderade åt mig då!
im the king! ;)

ska dock inte bli så kul att gå hem ikväll..
kallt och mörkt..
vi får se om jag får gå själv eller inte..
min bästis har ju dejt ikväll.. så han kommer nog inte och hämtar mig iaf.. :p

idag när jag skulle prova en skjorta så hängde en kjol på samma galge som jag nog hade glömt bort.. haha..
vad glad jag blev! haha..
är det då man vet att man har lite mycket kläder eller? ;)
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0