lördag

jaha...
rockabillyn igår var bra..
men jag gick ganska tidigt.. efter första setet till och med..
men jag var trött och skulle ta mig hem ensam i den mörka stora staden.. :p
hann precis ta mig därifrån innan mats ble för full också tror jag..
å en jävel hällde sin öl över mig.. eller den stod på bordet och han välte omkull den och jag stod och hängde lite coolt mot bordet och blev lite BLÖT! :p
tog bussen och snackade med alejandra hela tiden.. var hemma typ 12! :p

idag drog jag till jobbet..
tog en sväng förbi emre först.. fick en puss eller 2 ;)
å jag blev faktiskt eskoterad till mitt jobb av denne unge herre..
kändes ganska lyxigt! ;)



jobbet var ganska behagligt.. lagomt mycket folk och vi klarade precis budgeten..
d.v.s samma inkomst den här dagen som förra året.. :p

sen gick jag till emre igen..
han bjöd på kyckling och ris på nian.. sweeet!! :)
medan jag satt där såg jag en alkis därutanför.. han var så full att han bara ramla omkull! ganska sjukt!
och 2 som gick förbi var ju tvungen att hjälpa! han ställde han upp, men han ramla igen..
sen kom polisen och plåstra om han och tog in han.. å medans han satt och vänta på polisen så drack han ur sin flaska.. hahaha.. NEVER STOP!

sen kom maitham och skjutsa hem mig och snart ska jag göra mig iordning inför dejten.. :)

vet inte vart vi ska käka.. och jag vet inte vilken film..
men jag är nog mest sugen på lingon-filmen.. :p



ja, vilka kläder passar för kvällen?
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0