en tookglad Linda


en tokglad Linda, eller hur var det nu?
hahahaha
fy fan...
svider i ögonen på mig.. :(
inte undra på att jag är så trött när kroppen är sjuk IGEN!
1,5månad träning blev det..
fy fan..
jag vill bli frisk! varför ska jag bli sjuk hela jävla tiden?
är det nåt slags skämt?

*******************'
6årskalas för TRUDE! igår! zones place! at 18..

av mig fick hon ett halsband med rosa diamanter, ett diadem med små blommor och diamanter och ett hårspänne med en rosa fjäder och diamanter! sååå fint! ;)

en gooooooooooooooooooooood hello kittytårta fick jag äta! :p

så klart så måste gansta-zone styla med en granattändare på sitt barns kalas.. hahahaha..
hardcore!

Trudes tårta! :)

*********************

här käkar jag glass i sthlm i tisdags!
tråk-kk ville inte vara med på bild som vanligt! :p <3
************'

i onsdags sitter jag och har nästan käkat upp min gouter-macka med extra kyckling när Metin kommer med en stooooor tallrik med parmaskinka och pasta till mig! hahaha.. utan att jag hade beställt!
försökte få jenny att hjälpa mig att käka, men hon orkade inte heller!" hahaha..
de är toooookiga! :D
men såååå gulligt av han! :) emres kusin ju!

(jenny har fixat sina naglar! fint va? ;) )

nu ska jag gå och jobba..
måste äta nåt först..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0