it was only just a dream?

någon har gjort en tatuering..
någon bad mig smörja in den idag..
någon har tatuerat något han inte borde ha gjort!
någon har vart singel i 1,5 år.
någon vars ex har en ny kille och inte vill ha honom!
någon har tatuerat in henne och hennes hund!

jag fick en chock!
jag blev förvånad!
jag undrar om det är riktigt friskt beteende?!
WHAT THE FUCK?!

någon berättade inte om sina planer i förväg!
någons ex skulle nog bli rädd om hon fick reda på det!
någon är nog riktigt förälskad!
någon säger att om någon ny tjej kommer å klagar så var det inte på hennes tid.. utan före..

ja.. jag är helt stum!
eller jag hoppas att det var en dröm!
för det var det väl?! .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0