ursäkta!

ja, då ringer det från dolt nummer..
från försäkringskassan..
du har fyllt i fel!

hoppsan!
jag visste inte att det skulle vara ett nej där!
nej, men hon var trevlig iaf..

å jag lovar att inte kryssa nej nästa gång! :p

jag är uttråkad faktiskt..
men det är väl bra antar jag..
man måste väl vara det också.. å det var sjukt länge sen jag kände mig uttråkad!
oftast springer jag ju runt överallt och hela tiden helst!

när jag har tråkigt vill jag vara kreativ..
ska man sminka upp sig å ta lite nya bilder?
men jag har ju så sjukt liten lägenhet och jag har väl tagit bilder ifrån alla hörn och vinklar..

så då då?
ut å gå? nej, halt och jag måste ju vila :p
fika med någon? orkar inte höra av mig och hinner nog inte förrän emre kommer.
gå till gymet? ABSOLUT INTE! det är förbjudet!

nej, jag får väl sitta här å dryga..
imorgon har jag en dejt med alejandra iaf.. middag&bio! <3
Love and other drugs! ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0