tvättstugedansen

jag har tvättat!
som så många gånger förr.. ;)
men nu har vi också fått så vi bokar med en tagg..

då har tiderna också ändrats.. :p
jag skulle ha slutat min tid kl 13..
men jag trodde det var 14..
så när jag kom dit kom jag inte in.. å nån tvättade!

jag såg ut som skit! hade gråtit (!) och osminkad..
sprang snabbt och sminkade mig.. sate på mig värsta klänningen och ställde mig och vänta..
jag var beredd på det värsta!

nån skitarg gammal tant eller nåt!

fick stå å vänta kanske 20 min!

så kom en man.. 30-40.. ganska grov..
såg arg ut!!!!!!
jag sa -är det du som tvättar?
han - JA!
´jag - förlåt förlåt förlåt!!!!
han- ja, det går inte tt ligga och drömma eller!!!
jag- tack för att du hade packat min kläder! och förlåt förlåtförlåt!
han - bara det inte händer nå fler gånger!!!

HAN HADE PACKAT MINA SEXIGA UNDERKLÄDER!! hah ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0