tvättdag


nu när jag inte har vart på gymet och bra äter en massa olika möjliga saker så ser jag mig själv som pluffsig och fluffig! inte bra alltså!
men det sitter ju i hjärnan!
ITS ALL IN MY HEAD!!!!
men ändå!!!


här har vi partypinglorn från i lördags! :)
jag,kk och sofia! :D <3

idag har jag tvättat..
sen har jag gjort 2 olika maträtter..
tog med köttfärs från åmot..
så jag gjorde lasange och biffar som blev svingoda!
hade i vitlök, mangochutney, salt,lök, cayennepeppar i biffarna! :)
yammie...

har sovit i en och en halvtimme också..
jag vill bli frisk frisk frisk!!!!

ikväll kommer emre..
igår var jag med maitham.. vi käkade pizza och kikade på film.. NEVER BACK DOWN!
its a good one! ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0