tisdag!

jag sov själv i natt.. det var nästan en och en halv vecka sen det hände!
hade en film+matkväll med maitham som så många ggr förr! :p
Emre skulle klippa sina kompisar så han var upptagen..

jag å patrik i somras..
imorse när jag vakna titta jag till mobilen..
Patrik hade skickt sms om att han skulle till gävle och undra om jag ville ses!
SJÄLVKLART!
patrik är min gammla klasskompis :)

gick förbi nian.. och då satt emre och metin och fikade på sin lilla rast..
så jag gick in och heja på dem en sväng.. + många andra.. haha..
han presenterar mig för alla! :p
men det är bra.. då skäms han iaf inte för mig! ;)

han kommer vid 20.. lååååångt dit.. :p


iaf så fikade jag med patrik.. sen drog vi till valbo för han skulle köpa en dator..
sen gick jag runt och kikde lite kläder..
köpte mest presenter till alejandra..
så man är klar med henne.. :)
i februari tror jag! ;)

sen när jag kom tillbaka till stan hälsa jag på min käre vän Zone..
skönt att prata av sig! :D

sen ringde maitham och fråga om jag kunde gå på systemet till han..
2 flaskor vin..
kirra jag, sen blev det willy.. och sen fick jag fryst lasange av han innan jag gick hem och käka den!

nu väntar jag bara på Emre... han fråga om jag ville dricka vin ikväll.. haha.. ja, vi får väl se! ;)
YALLA YALLA! ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0