mensvärk!

jag har mensvärk idag!
men det kan jag ju vara glad över! eller hur?! ;)
hahaha
men det gör ont iaf.. :p



i fredags var vi ju på heartbreak..
förfest hos mostaphas kompis.. men jag å alejandra körde nykter i fredags..
alejandra var på G, men jag var slow..
emre följde med mig hem..
han var lite full! resultatet  var : LINDA UTNYTTJA! ;)
4-2 till mig i orgasmkampen! hahahaa ;)

igår var emre LEDIG! så då åkte vi till Matkällan i sandviken och käkade schoworma som Mehmet gjorde till oss..
han bjöd på oxfilé och sallad till förrätt också..
sweeet!!! ;)
sen tog vi bussen till gävle..
då ringde Metin och frågade om Emre ville hjälpa han att städa! så han gick och jobba i 20 min ändå! jag tror ärligt talat han har vart på jobbet alla dagar i 3 månader nu!!!
helt sjukt!

sen gick vi och spelade biljard..
höll på att låta han vinna.. men jag gav aldrig upp.. 4-4 blev det.. haha
INTE BRA! :p

sen gick vi hem och kolla på film och käka frukt..

idag har jag mensvärk bara..
emre jobbar..
jag ska gå till maitham sen.. kl 18,..
måste iaf diska..
men kanske ska sova lite middag.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0