en lyckad kväll


alejandra kom och vi käkade lamm..
jag koka dem i vin och soja först..
sen glaserade jag dem med mango-chutney, vitlök, olja, soja och krydder.. fan vad gott det blev! :)
sen kom Emre och hans 2 kusiner.. ;)
lite pinsamt först eftersom de inte kan svenska och jag å alejandra inte kan turkiska :p
men sen kom vi igång.. haha..
Emre fick ju vara tolk..


sen drog vi till heartbreak..
vi dansa som fan..
jag mår bra idag.. för jag körde mycket piller, mat, mjölk, vatten och dans..
hahaha

innan festen drog jag till katrine och putte och fikade..
proteinplättar, fruktsallad, kaffe och WHISKEY!
drog igång med det vid 16.. haha
men det var ju enbart för halsen! ;)

jag har nog skaffat mig ett extraknäck! ;D
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0