wow!


vad fan hände igår egentligen? :p
haha.. i look wild!
can bli en sweet look nu när jag ska köra spinning vid kl 13..
inte ett dugg bra laddad känner jag..
käka dåligt igår och sov inte så bra.. hahaha

drack typ 7 liter kaffe vid 19.. det är nog inte så bra om man har tänkt att sova senare..

ja, vi var till mats.. (här är han med eva eastwood! som för övrigt kommer ut med en ny svensk rockabillyskiva snart)
det var väl trevligt där.. fick lyssna på lite nya rockabillyband å låtar...
sen drog vi till cc vid 20.30.. SKITTIDIGT egentligen.. men 40min-1timme senare sluta de släppa in folk!
150 pers i lilla cc.. packat som satan!

å john spelar ju inte direkt lugn musik.. hahha..
iblnad fick man faktiskt lite panikkänslor.. å tookvarmt..
men jag ordade ju sittplats iaf.. :p vi ett hörn så jag hade ryggen fri.. :)

å jag FICK deras NYA SKIVA!
JLT- made for rock n roll
jag gillar omslaget.. Frida berättade att det var ett live-kort och alltså inte tillgjort!
sååå cooolt.. hahaha.. vild tjej! :D

yes.. jenny har massa bilder på sin kamera..
men dem lär vi väl aldrig få se ;) hahaha :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0