veckan..

i måndags var jag på gymet.. körde lite allt möjligt!
sen bjöd mats mig på churchstreet saloon..
jääävligt gott..
å han gav mig en present som han hade haft hemma hos sig och sprat till mig i 1,5 år..
det var gulligt av han..
channel - chance..
doftade gott faktiskt!
sen var jag till maitham och kikade på film.

tisdag drog jag till valbo.. och träffade min lilla Ina..
hon shoppade..
å jag köpte inte så mycket.
3 bikinisar för 60 kr.. och en kjol..
sen köpte jag minipiller också faktiskt..
fick följa med hem till henne en sväng innan de skjutsa mig till gävle..
då gick jag å hälsa på emre..
sen ringde de och ville att han skulle jobba..
så jag ringde till min syster, för jag ville se hennes tatuering..
mötte dem utanför och gick med dem när de handla..
sen träffa jag alejandra å sakhi..
vi gick på bio och såg BURLESQUE!
den var bra faktiskt.. om man gillar musik, dans och kärlek!

Sakhi bjöd.. Alejandras X!
thank you very much!
sen mötte jag upp emre å vi gick hem till mig..

onsdag sov emre hemma hos mig..
sen gick jag till gymet..

sen kom alejandra in till stan för att vi skulle fira hennes födelsedag!
vi gick till mingel&bar där man blev sönderflörtad av han.
sen kom emre också dit..
efter det gick vi till interpool och spelade bowling..
emre vann med 2-1 mot mig.. alejandra kom sist..
Sen blev det Mocca och tårta! där fick on sina presenter..
underkläder och smycken..
sen gick vi ner på stan igen..
men det var tråkigt..
 
alejandra åkte hem och jag träffade min bästis..
vi åkte å handla på willys.. sen åkte vi hem till han och tittade på film och pratade..

idag är det torsdag.. å jag ska träffa ina..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0