trött

haha.. helt slut i kroppen..
5 pass den här veckan.. sjukt tunga avslutade jag veckan med..
igår kom jag till gymet samtidigt som Oday..
jag frågade om han ville träna med mig.. eller om jag fick träna med han..
skitsamma.. vi körde iaf 3bröst, 1triceps och 2bicepsövingar och sen körde jag 15min flow!
IDAG HAR JAG ONT!!!! :p


var med alejandra till valbo igår bland annat...
hon skulle lämna in en kamera, men de sa att hon skulle ringa till samsung först..
jävla nötter.. så vi åkte dit i onödan..

handla jag nåt`?
*visslar lite oskyldigt*
- ja, ett armband för 19 kr som egentligen kostade 129kr..
och så hittade jag en regnkappa för 79.50kr.. :p
hahahahaha.. precis vad jag behöver när det regnar! ;)
men det är faktiskt sant.. jag hade ingen sån förut.. :p

spelade biljard med emre å mehmet..
följde med hem till dem.. där satt hela turkmaffian och spelade något slags spel med brickor..
skrek och gapa.. hahaha..
jag fattade ingenting..
men det var ju roligt att få en inblick i hur turkmännen spenderar sina lördagskvällar.. :)
sen drog emre å jag hem till mig.. :p

*****************
idag har jag vart över till maitham.. :D
HAN ÄR HEMMA!
vi satt å snacka..
sen åkte vi och handla och pantade burkar!
jag handlade mat för 500kr!!!
haha.. massa räkor.. 1kg skalade och 2kg oskalade..
ska fan göra paella imorgon.. :D
yammie..
har vart så sugen på räkor en längre tid!

ska tillbaks dit vid 18..
ska nog ta en powernap nu.. jag är så trött.. :p

förresten fick jag presenter..
en shejksjal i svartvitt så jag kan bli shejk!
ett magdansösskynke i svart med guldblingbling..
å ett par strumpor!

så nu ska jag lära mig magdans! ;)
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

Du får ta å komma ner å köpa FÄRSKA räkor haha

2011-02-21 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0