tisdag


mitt ben gör ont.. men inte på insidan.
måste ha sträckt mig igår.. eller nåt.. jag vete fan..

ska lämna in lönelappen idag.. aktivitetstödet..
gå till gymet..
å sen vet jag inte..

alla hjärtans dag då?
vaknade i åmot..
gick över till grannen och busade lite..
åkte till ockelbo för å ta tåget till gävle..
kom till gävle.. sprang in i blomsteraffären å köpte en ros till min syster..
gick hem till henne med den å satt den i en mer flaska (ÄLSKA MER, ni vet) när hon inte var hemma! ;)
sen tog jag bussen hem, sprang in å hämta gymväskan, tog bussen ner till stan..
träffa på Mostapha från marocko.. då var han redan klar på gymet..
men jag gick dit mitt i rusningen.
det var jobbigt igår alltså.. ingen energi.. :(
sen träffade jag på carro.. å sen daniel..
sen mötte jag upp alejandra för en fika..
så råka vi träffa emre.. så ha å mehmet kom och fikade med oss på flanör..
sen gick de å jobba å jag å alejandra gick till mingel å bar för en efterrätt..
sen möttes jag å emre hemma..
fick en parfym faktiskt.. å rosor å ett gulligt kort.. ;)
burberry - the beat
den doftade fint som fan! ;)

yes..
idag vet jag inte vad som händer..
blir nog lugnt om ingen drar med mig på äventyr?
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0