kaos

ja, forsättning..
Polen-festen var skitrolig.. mycket bättre än det värsta jag hade föreställt mig.. haha :)
synd bara att jag valde att vara nykter för kvällen..
men det var kanske tur på ett sätt också..
men de tvingade i mig 2 shots med VODKA..
stackars Emre fick 2 glas när jag inte drack hela tiden..
Han fick nog i sig en 8-9 till slut.. hahaha

sen drog vi till heartbreak.. mötte upp alejandra.
fick synd på den svarta killen som jag smådejtade lite i höstas..
synd att jag väntade på mr ljugaren.. annars hade jag lätt provat han..
och nu kan jag INTE!
en av mina trekanter var där.. haha..
ganska många var där faktiskt!
superhunken också.. men han försvann sen..

sen kom Maitham också..
å jag sprang dit och kramade han..
trodde att emre blev svartis så jag blev sur på han.. men han gick och spydde!
hahhhaha.. :p
sen träffa jag på Carro och Bobby när vi skulle gå..
då hamna vi ju såklart på efterfest IGEN!
men det funkar bra med Emre för de pratar hans språk..
hahhaa.. Carro blir ju så jävla full hon också.. hahhha

vi tog taxi hem vid 4-halv5..
tooookigt!
stackars lilla emre jobbade hela dagen idag..

själv sov jag, och drog till åmot..
å nu är jag här.. :)

nu blir det big brother!
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0