helg

oj.. 4 nya par skor på 4 jobbdagar.
560kr för 4 par*
kan ni göra det bättre?
ett par vinterskor, ett par rockabillypumps, ett par vårskor och ett par krogstövletter.. :p
alla har ett syfte..
fick mer än 70% för dem..
sweeeet!

hahaha..
i fredags var jag bara hemma..
emre kom till mig å vi kika på film
lördag blev det ju jobb å sen åkte jag till Åmot..
sen åkte jag, jenny å marie till järbo.
där var det rockabilly.. ;)

kommer bilder senare.
jag hade hand om kameran.. haha.. så sjukt många bilder..

min kusins barn wille å jag.. ;) en dag i höstas..

vart hos emma med familj idag..
ska dit senare å kika på paranormal activity 2 med christian!
IM GONNA DIE!!!!
hahaa.. :D
ska bli roligt..
emma skoa bort så då passar vi på! ;)
blir kvar här tills imorgon..
alla hjärtans dag imorgon <3

ja, vi får se hur det blir..
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Maria

Visa skorna..

Nyfiken:)

2011-02-13 @ 16:44:24
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0