hard day!


idag är det hårt..!!!
följde med emre ner på stan.. drack kaffe på nian..
drog till gymet..
1timme crosstraining.. svetten spruta över alla!
hahaha

nu ligger jag å vilar.. å samlar kraft..

sen ska jag dansa friskis version av zumba tror jag..
Fuego
jag vet inte vad jag kan förvänta mig.. hur mycket kraft det kommer att ta...
så jag grunda med en timme damp på crosstrainer..
hahahahahahahaha.. jag ser nog inte klok ut på den där maskinen.. :p

sen efter dansen kommer jag nog vara så här glad!
funderar på å sätta på mig en tookig outfit med tookmycket färg kanske..
rosa å limegrön.. hahahaha.. men jag vet inte.. :p
jag känner för mycket färg idag iaf.. :D
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0