ååhh fy fan

Omar ville träffa mig idag..
KATASTROF!
vi brukade ha sex några ggr förut..
men sen 4 månader före emre å fortfarande så har vi inte gjort nåt..
han ville ju komma hem till mig idag..
försöker heeeeeela tiden..
å han förklara sin kärlek till mig..
han gillar mig, kna inte sluta tänka på mig och bla bla bla...
men till saken hör att han bor med sin fru eller exfru som han kallar det..
hon är gravid och ska föda i maj..
han har vart otrogen mot henne med 100brudar..

risken är att han nog skulle vara det mot mig också..
haan ljuger bara..
jag är inte kär i han..
å han försöker så mycket att jag får PANIK!!!
jag får panik verkligen!!!
ååååhhh.. å tjatar som en tok.. å hör aldrig ett nej!!!
jag kan bli vansinnig!!!

ja, blir jag inte gråhårig snart så vet inte jag!!!!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0