officiellt?

nää, ska man ta och berätta för hela världen att Emre är min?
det kanske äär dags?
jag är ju faktiskt inte med nån annan..
och jag vill faktiskt inte ha nån annan..

men jag är ju så sjukt rädd! rädd för att han ska ljuga.. eller ha en annan tjej medans eller så..
men det är ju hans val då!
men jag är ju den soom blir lurad IGEN!

han skoja igår om att han ljög.. jag fick sån jävla panik!
det var basel all over..
mitt hjärta dog liksom..
fy fan, sånna skämt är inte rolig!

ja, men den som ljuger förlorar ju mest på det själv!
jag är ärlig! ta mig för den jag är eller inte alls!
jag gör liksom inget fel..
det är de som förlorar mig i så fall!
det är de som blir olycklig för att de missar min kärlek..
min gläjde och ja ni vet.. :p

nu sa han ju bara att det var skojj! men ändå så kan jag inte slappna av ordentligt!
ändå känns det ju inte som att jag kommit över basel riktigt alltså..
men jag måste förlåta honom..
det är hans misstag.. och på något sätt förstår jag honom..
men han liksom förlorade mig ändå.. fast han ljög så mycket för att han inte skulle göra det!
tills slut hade han nystat in sig själv så värst att han berättade sanningen..

det var ju en tookchock för mig..
mitt hjärta bara kastades ner i ett svart hål..
jag kände mig så jävla blåst!
det är det värsta när folk ljuger!
man känner sig så jävla dum, fastän man inte har gjort något fel..
eller ja, man har väl vart för blåögd och inte fattat något! :-S

ja, kärlek..
jag tänkte absolut inte trilla dit för emre!
men han har gjort precis allt rätt.. så jag har gått och blivit kär..
men ändå har jag taggarna utåt.. blir något fel, så är jag direkt beredd på att springa!
DET ÄR NI ELAKA LJUG-SVIN SOM GJORT ATT JAG INTE KAN SLAPPNA AV!
FUCK YOU!
det är synd.. för jag vill verkligen kunna njuta utan att behöva fundera om det är sant eller inte..
Det värsta är att jag kommer försöka låtsas som om det inte gör mig någonting..
men inombords kommer det göra ont!

men tydligen ska jag visa mig stark utåt..
och då kom jag på och funderade om en till svaghet eller vad jag ska säga..
Jag är SKITDÅLIG på att säga FÖRLÅT!
fråga Ina.. :p
och jag vet inte hur det kommer sig?!

ja, jag ska nog fixa förhållande med Emre på fejjan..
det är nog dags för det..
fast det konstiga är att jag tvekar..
jag är så jävla rädd för att ja, jag vet inte vad faktiskt!
ja, å så det här med papper och skit.. det har han ju inte klart...
men å andra sidan - Vad ska du göra?

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: E l i n

Vet precis hur det känns, det värsta som finns är när folk ljuger! :/ Känns som att man aldrig kommer kunna lita på en kille igen, och det är lite tragiskt faktiskt.

2011-04-11 @ 16:38:35
URL: http://milvisdotter.blogg.se/
Postat av: sofia

kom ihåg : Satsar man inte, kan man heller inte vinna. Å tänk på att han vunnit ditt hjärta, han ska va glad som fått högsta vinsten!

Jag vet att det är svårt, men du måste följa ditt hjärta! :)

2011-04-12 @ 17:21:28
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0