hoppsan!

jag har haft bloggtork.. eller levt mitt liv utan datorn ett tag..
jag har jobbat..
nu jobbar jag ju 9.30-18..
ca 1,5 rast på den tiden.. hahaha.. :)
emre är avis.. ohh yes :p

har vart i Åmot...
firat påsk..
kidnappa Maitham dit så vi fick umgås lite..
vi har fullt upp så vi hinner inte ses lika mycket som vi är van vid!
träffat mina småkex och emma..

det var tydligen jättegott med vitt vin i lördags hemma hos Olssons..
haha.. jag bara drack och drack..
heeeltoookigt!
och heeeeeeelsnurrigt när jag skulle gå hem..
skulle lägga mig men jag var tvungen att gå ut och få luft..
sen spydde jaag å sen gick det bra att sova!
det var inte tänkt att det skulle bli så.. :p

***********

i lördags blev jag SKITLEDSEN!
jobbade i skobutiken när en gubbe jag brukar snacka lite med och VARA SNÄLL EMOT kom in..
- åhhh.. är du gravid i 4-5månaden?
- NEJ?! :|
- DU MÅSTE GÅ NER I VIKT! du har ett fin ansikte, men din mage är katastrof!
du får inte äta något på kvällen! drick bara vatten!
du är tjock!
jag kommer tillbaka om 4 månader och kollar hur det går!

Jag blev helt förstörd!
SNACKA OM ATT SÄNKA EN MÄNNISKA TILL BOTTEN!
Jag som känner mig pluffsig ändå för jag bara käkat skit och inte tränat på ett tag..
Jag behöver inte någon som säger det till mig!
ja, en helt krossad Linda kan man säga!
FY FAN!
*************************

Kommentarer
Postat av: Mipi

Gumman... Han va ett stort jävla svin!!!

Jag ser ut att va gravi i 8 - 9 måndaden å¨e inte de.. Nej jag vet att detta inte får dig att må bättre... Jag vet att du kan.. och Lyssna fan inte på honom... OKEJ??

2011-04-28 @ 23:36:33
Postat av: Maja

Linda, du vet mkt väl hur fel gubbfan har! Du vet att du är superfin och att påstå att du ser gravid ut är ju ett skämt! Du kanske får påpeka nästa gång att du faktiskt har tappat 30 (!) kg redan, sätt honom på plats. Vad har han för rätt att komma och trycka ned dej sådär? Usch, vad arg jag blir!! Jag hoppas verkligen att du kan borste från honom, du och alla dina riktiga vänner vet exakt hur fin du är och det ska ingen få ändra på! Stå på dej för du är verkligen superfin!!!

2011-04-29 @ 15:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0