tough LOVE!

jag fick mig en släng av tough LOVE igår!
det var hårt! men varenda ord var sant!
Dags att göra en nystart!

Dags att sätta alla chanser på en kille! så jag ska stänga mina andra dörrar och inte ha någon på glänt!
Kommer att bli helt nytt för mig! men jag ska göra allt jag kan för att det ska bli bra!

Grejen är den att man är så sårbar då!
Men är det han som ljuger så är det hans problem. INTE MITT!

Jag ska inte träffa folk som vill vara mer än en vän!
Så det är nu jag ska tänka efter vilka som är mina riktiga vänner.. :p
å inte kåta grabbar ute efter sex som får nöja sig med att bjuda mig på nåt.. hahaha..
SLUT MED DET! jag sparar på era cash nu..

ja, kommer bli sjukt jobbigt å få fram det här budskapet till någon som har levt tätt inpå mig i ca ett halvår nu!
ska försöka kämpa med det idag!
men kommer inte bli lätt!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

Önskar dig lycka till gumman!! Krams

2010-09-18 @ 15:44:15
Postat av: zone

;)

Jag känner mig som din storebror i bland min lilla vän! :)

2010-09-21 @ 17:53:25
URL: http://www.zonecapone.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0