sego!


lillebror å jag lekte modeller i söndags!
skapligt fina var vi! ;)

jaha.. åkte till Åmot i lördags..
mat å sällskap med familjen Olssons..

Söndag var det lek med familjen Westin!
å vilke snäll lektant jag är som målar på små stackars barn! hahaha.. ;D

min lilla söt-elsa! <3

sen tillbaks till stan!
Maitham bjöd på proteinschworma som han hade fixat i pizzerian!
special bara för mig! endast brödet som var icke godkänt! men vad fan! ;) bättre än en piZZa! :p

idag skola!
sen gym
1tim och 15min crosstrainer..

sen visste jag att maitham skulle komma å köra styrka..
vilade lite i 20min p ågymet..
sen körde jag 45min bröst med han!
2 nya rekord!
15kg på vadera sida i fri bänkpress..
å 20kg vadera i sned bänkpress i smithmaskinen.. men den orka jag knappt 2 av.. och maitham hjälpte!

ja. det är hårt att leva! :D
men jävligt roligt också!!! :D
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: emma/elsa/theo

Vad fin du är!

<3

2010-09-28 @ 09:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0