killar killar killar

ja ni..
jag har ju träffat många sånna i mina dagar..
men är de dagarna över snart? det vet man ju aldrig!
Men det är ju såhär att jag är förtjust i en kille.. ;D
men själva grejen är.. KAN MAN ÄLSKA NÅGON MAN ALDRIG HAR TRÄFFAT?
vi spenderar nog mer tid än jag spenderar med någon annan.. det är ganska intressant..
Han känner mig bättre än någon annan gör..
Jag litar faktiskt på han..
Men det andra säger gör att jag blir störd på det..
- Han vill bara ha uppehållstillstånd!
- Han ljuger ju bara!
- Han har säkert massa andra tjejer!
Allt det här gör mig förvirrad.. Jag som redan har svårt att lita på folk..
Och gör jag verkligen det innerst inne?
Igår sprang jag iväg ifrån han igen! men jag stannade och tänkte - varför springer du från någon som säger att han älskar dig?
så jag vände tillbaka..
Han vet att jag springer.. Han har sagt att han ska springa efter mig!

jag är helt trasig innuti tror jag.. Varför springer jag?
SLUTA!
Vad är jag så rädd för?
Vad har du att förlora mer än känslor? Bara att ramla ihop i en hög och sedan resa sig upp?
Men är det så enkelt?
De jag har träffat slutar ju oftast bara med sex.. Bättra på mitt självförtroende?
Är det nån slags bekräftelsebehov? Ja, inte fan vet jag?
Kanske lite..  Skönt att veta att många vill ha mig.. men har kommit på att det är rätt skönt att veta att folk vill ha mig utan att behöva gå det steget också!
Men jag gillar sex så varför säga nej när chansen väl kommer?

Men nu har jag beslutat mig för att vänta på Basel..
Jag är så sjukt nervös! Hur är han i verkligen? Är han den jag har vänta på? Är han den jag föreställer mig?
Är allt han säger sant? Jag tror det.. Man kan inte ljuga 7 timmar om dagen i 1 år!
Eller jo, det kanske man kan! Vad fan vet jag?
Alla dessa frågor, inget svar hittills.. Men det kommer!
Och hur kan han vilja ha mig? Jag är precis mig själv med honom.. Jag tänker inte på att han ser allt jag gör i cam.. Det känns ju inte som att han ser.. Utan att det bara är jag..
Han vet precis allt om mig.. Det är ganska sjukt.. Han skulle kunna krossa mig så lätt...
han vet mina svagheter och styrkor..
Och det är knappt jag vet dem själv!

Frågan är: Kan jag hålla mig?
Det är rätt många som vill!
Och hur länge dröjer det till han kommer?
Han ville ju att jag ska komma till dubai,.. Men dit får jag inte åka själv..
Å kanske inte han är så schysst att han bjuder med Frida.. Jag vet inte.. :p

Kan han vara lika underbar som han verkar?
mitt hjärta skulle förvandlas till sten om han sa en dag att han hittat en tjej eller inte vill prata med mig något mer.

Men kommer jag bli en arabisk prinsessa? Kommer vi leva lyckliga i alla våra dagar?
Kommer jag vakna varje dag med ett leende på läpparna över att leva vid hans sida?
Kommer jag sluta äta gris?
Blir livet som i sagorna? Jag vill ju gärna tro det. Å jag har hört att tror man på något och har en positiv syn på det så kommer det att dras till en..
Saker har ju dragits till mig förut.. så jag undrar: KOMMER DET HÄNDA NU?
Jag skulle bli lyckligast i världen..
Om inte han nu skulle slåss med mig om det.. ;D

Jag skulle kunna dö på stört av nyfikenhet..
Kan vi inte få träffas snart så vi vet?
Jag tror ju på ödet. Allt händer för en mening.
Tjejen som jag blivit kompis med på poledancen har nog kommit in i mitt liv för en mening.
Hon var gift med en arab-muslim från syrien i 4 år!
Hur stor är sannolikheten?
Det är slut, men de är bästa vänner!

Så jag undrar.. visa mig hur det kommer att bli!!!!!
FÖR JAG KAN INTE VÄNTA MERA!!! :D

Kommentarer
Postat av: Mipi

Var rädd om dig bara!! Inget vet om han är Mr Right förräns ni träffats!! Håller på dig Gumz!! Puss å krams

2010-09-01 @ 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0