KÄRLEK!

jag undrar jag...
men nu går dieten och träningen jävligt bra! så jävla sköönt!
det gör mig lycklig! jag har nog nåt mål innerst inne, men jag har inte uttalat det!!

jobba idag..
lugn och skön dag.. precis lagom att göra!
fick dricka mitt kaffe å läsa tidningen i fred imorse.. sen kom det 3 sorters nya skor.. jag hann fixa 2..
Min kk och sötisMaja kom å hälsa på <3
naturligtvis ville alla komma å kolla på skor just då och ha hjälp.. :((
men jag fick ha dem i närheten ett tag iaf! <3

GYMET efter jobbet då!
30 min cykel.. (länge sen jag cykla nu allltså)
25min på bandet.. 7+3min spring..
skulle köra 30 min även där.. men kände mig lite svag/svimfärdig..
så jag gick till stretchen å la mig där ett tag..
tills jag var i form för å gå hem.. haha.. ;D


mötte trude å johanna på vägen.. ;)
mötte maitham på vägen..
nu legat i soffan däckad.. SKÖÖÖÖÖÖÖNT!
ägg görs iordning å kyckling i ugnen...
räkningarna nyss betalda!
så jag har koll på grejerna!


KÄRLEK TILL MIG SJÄLV! <3

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0