im flying!


jag igår..
heartbreak med Alejandra..
men först interpool å hälsa på jacke, elin, per och jackes kusin.. :)
kuuuuul! :d
göra något oväntat! :D

Killarna var som tokig igår!
*shiwan i kiosken ville ha mig!
*busschaufören ljög ihop nåt om att jag hade åkt buss med han mot andersberg och min vän presenterat mig och jag hade lovat honom något! :S ÖHHH NEJ!!!
*den svarta fotbollsspelaren som satt på bänken å snacka med mig när jag vänta på alejandra
*hans kompis "valentine!" som ville dansa med mig på heartan..
*Maithams kompis å hans kompis var toookig bara.. var överallt å ingenstans!
*Ivan min lilla ängel dansa med oss! :D
*Hans grekvän ville ha alejandra! :p
*ên jag haft span på ett tag dansa upp bakom mig å sa att jag var bra på att dansa!
*Ibro rassla in på krogen vid stängning och frågade vart maitham var och vart jag skulle sova!?
*SUPERHUNKEN snacka med mig!!!
- du tränar på friskis va?
- JAG HAR SETT ATT DU TRÄNAR HÅRT!

IM FLYYYYYING!!
ni anar inte vilken egoboooost jag fick igår!! SÅ SJUKT JÄVLA MYCKET!
å den kraften tog jag ut på gymet!
30 min styrka (lite olika övningar)
60min crosstrainer hårdare än nånsin!

torsdags:
lite olika styrkeövningar 20min å crosstrainer 31 och flow 19min


jenny å jag fika med kristin och Sofia i torsdags på coffelounge

sen gick vi till mingel o bar! han gav mig ett hjärta! ;D
från kärleksteet han serverade mig!

Linda med det lilla hjärtat på fingret!

ja, jag bättrade på färgen på håret igår!
blev mycket bättre än jag trodde!

men nu färgar det ju va sig överallt!

jag är toooklycklig! ÄLSKAR MIG SJÄLV OCH ALLA ANDRA! ;D <3

skola å jobb imorgon!
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0