gungeligung!

jag fick mina skor och min tröja igår!
så gissa vad jag hade på fötterna idag.. yes.. ni har rätt!

ja, de här!
måste säga att de nog gör sitt jobb.. man borde inte få hälsporre i dem..

igår var ingen bra dag..
inget var fel.. men allt var bara jättejobbigt!
sista dagen på poledancen...
skönt på ett sätt, men tråkigt på ett annat.
men jag gillar inte träning där man måste passa tider!
funderar på å köpa ett kort å testa zumb fitness nu..
men vi får se..

idag jobba jag.. hade vilodag..
träffa Ina <3
sen mötte jag John också.. :) min nya vän!! VÄN!

ja..
vad ska man säga?
det vete fan!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

Zumba e så jäkla kul!!! =D

2010-09-23 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0