go hard or go home!


im flying!!!
i really do!! :D

underbar dag..
sov i 10 timmar..
snackade med Basel i 6 timmar
fixa naglarna
raka mig
4 orgasmer
rask promis till gymet
hårt armpass på 30min med bland annat ett rekord i biceps 20kg*2 i kabel.. sitter på huk, stöd med armbågarna vid knäna..
kan snart göra DIPS PÅ RIKTIGT!!!! Det kommer bli sjukt roligt när det händer!
55min Yoga! så jävla sköönt!

Sen händer något som får mig att flyga ännu mera!
en brud kommer fram till mig när jag sitter och väntar på maitham..
- fan vad hårt du kör! :D du börjar bli stark!
sen berätta hon hur det gick för henne..
hade vart sjuk i 3 månader av RÄKOR (!) så hon höll på med sin comeback!
- häromdagen när jag körde crosstrainer höll jag på att dö! och så såg jag dig studsa så jävla lätt på den!

jag blir ju helt till mig!
Har jag äntligen hittat något jag är riktigt bra på?! :D
JAG FLYGER!!!!!
jag är så jävla glad!
Jag mår så jävla bra!

sen kikade jag å min trogna vapendragare på VÄRLDENS PORRFILM i min smak!
Undisputed 3... :D
MERA MUSKLER får man leta efter.. å de kunde fightas också!!! YAMMIE!!!!
Massage till filmen!!! SKÖNT!!!!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0