bildshow!


jag å min mamma på östens pärla förut
å jenny med. .;D

mina nya skor jag fick av min mamma

lick it!

lillebror å jag

someone gave me a heart!

jenny å lillebror

2 prinsessor <3

vi plockade kantareller.. ;)

KÄRLEK! <3 sooo cute

alejandra å jag käka på mocca igår..

min mamma å Theo!

mamma å theo.. ;) middag i lördags

2 systrar i spegeln! <3

mitt resesällskap på rockabillyn i järbo i lördags

frida å john = kärlek

ivan å jag spelade biljard idag.. :)
han ska flytta.. :( så det här var lite av ett avsked.. :(

elsa hade en hård helg! ;D

Ivans kompis som var lite för bra i biljard.. :p
men jg tvåla dit han i sista matchen! 8D

jag å alejandra jobbade igår..
blåste upp bllonger och delade ut till barnen..
gratis halstabletter också!

mitt liv i bilder!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: emma/elsa/theo

Vilka kort...hahaha...

2010-09-07 @ 18:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0