Weekend!


jag drog till Åmot..
jag, jenny å tobias drog på rockabilly..
fick till den här looken.. inte den bästa, men det är gjort nu..

det ölälskande paret
hahahahaha-- ;)

det var 5 band som spela.. sjukt bra!
å på vägen ut hittade jag 200kr på backen! LYCKAN VAR TOTAL!

Henning hade iaf gått buggkurs sen Vintjärn.. å det märktes.. han snurra upp mig på läktaren.. ;D
väldigt imponerad! :D


mina små älsklingskex också.. <3
jag lekte massa med dom.. ;)

vi älskar ketchup vi! ;D

medans du låg i soffan å käka chips slet vi hårt på gymet! ;D (onsdags)

jag träffa Himan för en fika i torsdags.. :)
vi hade inte setts på kanske 2 månader, så det var kul!

idag var det skola med min lilla frida! <3

det var meningen att jag skulle börja på zumban idag med alejandra.. men jag känner mig inte riktigt frisk så jag väntar ett tag!

min lilla Ina hörde av sig och kom in på en spontanfika idag.. det var mys!
sen hamna vi hos jacke å drack kaffe.. :D
roligt med lite oväntade saker! :)


medan mamma var å duscha! ;p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0