glad tjej :p

jag lever inte så värst händelserikt just nu..
eller 3 dagar har det vart stendött!
men man blir så sur när man inte går i skolan heller liksom.. jag blir fan arg!
å sen blir det svårt att motivera sig när man väl är där! DRYGT BARA!!
jävla skitskola!

har typ inte gjort något vettigt på 3 dagar nu..
var ner på stan med alejandra i måndags som sagt.. Det var trevligt..:D
igår gick jag till gymet.. det ända vettiga! å så bjöd jag maitham på mat!
idag har jag tagit en promenad..
men jag fick skavsår så det blev en mycket kortare runda än jag tänkte mig! aaaaaahhhh!!! :/

skulle gått å köpt hamburgebröd.. men kändes inge skönt att gå mer.. så jag bakade egna!
nyttigare och billigare och bättre på alla sätt!
å jag hade ju ändå inget att göra!!

är Linda lite rastlös å arg idag eller??
ja, det är väl bäst att vila inför det som komma ska?!
Menar jag höstlovet då eller? haha.. :p

har iaf börjat på mitt projektarbete.. Det ska handla om SYRIEN! haha.
surprice.. ;)
men vad fan.. sitter ändå å snackar med Basel så mycket.. kan ju dra nytta av situvationen ju..
Han får berätta.. jag skriver.. sen tänkte jag prova på att laga lite syrisk mat.. å kanske sminka mig som de i syrien! haha.. ;) lite orientaliskt.. om jag kan.. blir spännande! haha.. ;D
sen blir det en massa info om landet och turistmålen och hur man ska bete sig där och vad man inte får göra!
kan ju kanske bli bra?!
jag får ju lära mig lite iaf.. förhoppningsvis har jag nytta av det sen när jag är prinsessan av syrien.. ;) hahaha :D

ja, man kan ju drömma iaf! :D

oj, vände jag helt plötsligt till att bli glad nu? :p
haha.. det förändras snabbt i hockey.. :p
lätt att loosa också ju.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0