då var det klippt!


smile for the camera.. :p
ja.. nyss hemkommen från Sandviken..
gjorde en heeeeldag där kan man säga.. :p

Omar skjutsa dit mig till halv11..
gick omkring och kika lite..
tog en latte och satt på fiket en timme typ och vänta på Helene..
sen gick jag ut.. träffa på min faster och snacka lite med henne..
sen gick jag å kikade på lite konst från DAMASKUS(!)
sen gick jag å Helene å käka shishkebab å hon falafel.. :p
sen blev jag klippt.. hon la in en färginpackning också.. fräscha upp färgen lite.. ;)
sen gick jag hem till Himans föräldrar.. Hans mamma bjöd på kurdisk mat.. MAN BLEV MÄTT SOM FAN!
det var kul.. :D
sen tog vi tåget till gävle.. kom hem nyss ju! kl 18 typ.. sjukt! :p

det var en skööön dag! :D
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: emma/elsa/theo

Du passade bra i den frisyren oxå...men det gör du i allt! :-)

Puss

2010-10-06 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0